LIKA LEDSEN SOM NI..

.. att jag inte kan uppdatera!
Lov nu, fan va skönt. ehm, kan ju skriva om helgen iaf.

Fredag:
va i skolan, efter gick ja hem sen kom therese t mig, vi fixade oss och drog t stan o träffade strå. Sen gick vi t länna o träffade gurra nicken john och micke. sen gick micke hem typ, så min mamma o therese pappa skjussade ut oss allihop + lill-louise t fole där de va byggdegårdsfest, polisen va där, haha så lyckat, inte.
men vi dansade typ hela kvällen.
vid 12 hämtade therese pappa o min mamma oss, jag gurra nicken strå och john åkte hem t gurras hus i högklint och sov där, therese åkte hem, haha.. :(
efter ett tag tog john s-taxi t stan, haha mongo.
jag strå gurra o nicken sov i samma säng först, men nicken och gurra typ tryckte sig mot mig så ja fick panik och gick ut med strå o la oss på soffan, vaknade typ 11, då hämtade mamma oss..

Lördag:
sov i tofta.
såg melodifestivalen.

Söndag:
ska t stan snart, träffa therese i guess.
gustav ska sova hos mig inatt.

Puss amandaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0