en bra, en dålig

Den bra är ju att solen skiner ute idag! jätteskönt jag är så glad, men det kommer nog inte vara länge, men man får hoppas på det bästa, Riight? Det va så skönt imorse när jag stog på balkongen och det var faktiskt varmt av solen! :d och ljust för den delen haha

Den dåliga:
Åhh blir så arg på min katt just nu har vi fem katter, En kattmamma 4 barn, Ett av dom barnen är 2 generationer större, han är så avunsjuk på dom små, så allvarligt när jag inte är i rummet lyfter han ur dom ur låndan, och lägger dom på golvet! dom kan inte ens se ännu, han e lite svartis på dom :p,

puss på er
 haha se gubben ^^

Kommentarer
Postat av: ella grön

vad fan snackar du i för någonting nu? ingenting med det du skrev till mig har med det jag kommenterade!?

2010-02-22 @ 13:30:47
URL: http://ellagron.blogg.se/
Postat av: ElinStenberg!

Alltså inte precis..

Så bortskämd som jag är så betalar pappa :P

2010-02-22 @ 17:48:57
URL: http://ehliiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0