vet att vissa bilder är snea men orkar inte! ^^

båten mot nynäs!
Jerry mobilnörd ...

Min kära syster som löste suduko heleee tiden ..

Jag & Jerry hade lite tråkigt när vi rökte :)



Sen åkte vi till slussen för att parkera bilden
men det va det minsta och sämsta parkeringshus ever!

På dörren till toaletten stod det en ren och
fräsh toalett..

Men vilket skämt!


Sen skulle vi på kryssning med birka!
mysiiigt

mamma jobbar ju där så fick VIP och gå upp i grejen
där man styr! ;)

visste ni att birka styrs med hjälp av tre sånna här? :)

sen ännu mer VIP och vara i personalrummets bubbelpool ;)

fin va :D (och skön)


sen fixade vi oss inför kvällen,
jag och Elin sminkade mami ♥

Elin! ♥

sen var vi och kollade på kareoke osv.. Skoj!

Jag fick en udda drink eftersom jag inte är 18! haha
den va fett god :D


sen kom vi hem!
efter att åkt bil ca 30 mil!

Sjukt mycket snö där!

ser ni ella ;o ?

Man var tvungen att ha sånna här jätte fina skor
när man bara skulle ut och röka typ :s

hittade min och amandas tandborstar från i sommras!

mitt och elins rum (jag och amanda hade det i sommras)


sen var vi hos mamma kompis en dag, dom har fyra katter och två hundar :D
fine

oh söjte

oh gullige


sen var vi i skidbacken
Elin och mamma :)

mamma

Elin

Mamma kille

'sen har jag lite tråkbilder som jag inte orkar ladda upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0