SJUK JÄVLA DRÖM!!!

nu jävlar, ska ni få höra världens sjukaste dröm! med typ massa olika handlingar.
jag var i hemse med samanta therese rebecka charlotte & ronjah. det var en aaasstor fest där (jag drack, var tydligen inte gravid) sen satt alla på en stor läktare, vi satt högst upp.. och sen så försvann samanta & therese, så jag rebecka ronjah och charlotte gick runt där nere på festen (som nu var i ett hus). Och sen kom samanta tillbaka, och jag skulle tydligen prata med brunk. Men tarre fick inte se att jag pratade med han, så att vi smög fram och ställde oss bakom brunk, då kmr tarre med massa hamburagare och kastade dom på oss. Så vi sprang därifrån och satte oss skit förbannade vid ett annat bord, helt smutsiga och äckliga. Så jag ville inte va kvar där, då ville jag hem t anton, som bor typ vid hemse. Så jag ber en kille följa mej dit och det gjorde han, sen när ja kmr fram så går jag bara in i hans och NER på hans rum (det var tydligen i källaren). och sen la jag mig i hans säng och han va inte där. sen hör jag att dörren öppnas till hans rum, då springer jag in och ställer mig i en garderob. och då kände anton hund (det hade han tydligen också, en hund asså) lukten av mig och ställer sig utanför garderoben och börjar skälla. Sen ramlar hela garderoben sönder och anton ser att jag står där, jag ba: eehh... hehe, tja! och då blev han skitsur och ba monica kommer få damp om hon ser att du är här, för du fick inte va hääär och blabla. Sen så kommer det en bil (såg jag genom fönstret). anton ba: SHIIIT!!! jag ba: vad är det?? han ba: det är min pappa! ja ba : vaaaaaaaaaaaaa? okej, men vafan ska jag göra då? (fattar nada av det här) men jag stannade på hans rum kollade genom fönstret. såg när anton sprang ut dit, då visar hans pappa ett UNO-kort i fönstret på bilen sen backar han ut och åker :s haha.. aja, sen så kommer monica ner och ska städa, så jag springer ut genom fönstret och lägger mig i deras bil & smsar anton så han kmr dit och han ba: du MÅSTE dra. ja ba: men hämta mina kläder då ?! (för jag va tydligen naken) och han ba: okej... och så springer han, och då ser jag att per kommer ut och ska skotta vid bilen och åka iväg med den, så jag går ut ur bilen och ba: HEJ PER! han ba kollar på mig som att jag är dum i huvet och att han ska döda mig! och jag ba: men.. förlåt att jag är här, men jag va på fest i hemse och visste inte hur jag skulle komma hem.. vill inte att ni ska ogilla mig nu, men så äre. han ba: MONICA SKA HA JOBBINTERVJU HÄR NU, OCH VI VILLE ATT HON SKULLE GLÄNSA! OCH DU FÅR INTE VA HÄR DÅ! jag ba: ehh.. okej... sen gick jag mot deras hus och skulle in o hämta mina kläder. då kommer monica hon ba: Hej amanda! :D:D skitglad. jag ba: hej! :D sen så gick jag in, då kommer anton med mina kläder och ba vafan gör du?!?!? gå ner i mitt rum fort som fan.. jag ba: men dom har redan sett mig, så ge mig mina kläder nu så drar jag och jag kommer aldrig mer tillbaka hit, för dom hatar mig! och sen kommer jag inte ihåg mer..

men den andra drömmen är kort men SJUK
jag och julia svanborg gick runt i mitt kvarter och pratade sen var jag tvungen att nysa, så jag stannade, sen så fick jag upp ngn jävla boll i munnen när jag nös. och jag spottade ut den i handen och gömde den för julia för jag typ tyckte de va pinsamt eller nått haha.. sen så efter ett tag hon ba: VART FAN ÄR DINA TÄNDER?!?! då hade jag tappat typ 4 tänder på höger sida av munnen och de va en grop in.. och då kollar jag i min hand och där liggen en jävla boll med tandkött och mina tänder på, FYFAAAAN.. jag ba sprang upp till mamma och ba:  MAMMA JAG MÅSTE TILL TANDLÄKAREN NUUUUUUUUUUUU!!
sen kmr jag inte ihåg mer, fyfan.. vad äckligt... :s

/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0