now i tell you

hej! i tisdags så åkte jag, Jerry och Elin med båten till stockholm, sen åkte v bil till slussen
för att parkera. haha i parkeringshuset va det as svårt att hitta parkeringsplats! nog det minsta parkeringshus!
sen gick vi och åt sen efter tog vien fika och väntade på att Birkas terminal skulle öppna!

Sen åkte vi på kryssning med mamma, mysigt! och eftersom mamma jobbade där hade vi lite'
V.I.P så vi fick gå ombord innan alla andra. sen ner i personal rummet o bada jacuzzi! :)
Sen va det massa underhållning på båten. sen åt vi julbord. Dock var det ganska äckligt!
och efterrätterna va konstiga!

Sen igår gick vi av Birka vid 4-tiden sen började bildfärden på 30 mil! dryyygt!
sen när vi kom fram så hade mammas kille köpt tacopaj! så vi åt det..

kan bara säga att jag kan vara säker på en vit jul haha! det är ca 1 meter snö
och högre på vissa ställen!

mina inlägg kommer vara väldigt tråkiga eftersom jag inte har några bilder. Men
när jag kommer hem igen så kommer det några bildbomber! :)

Puss Samanta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0