Hej bloggen!

var ett tag sen jag skrev.
men igår kom anton hem t mig, vi åt mat & lite sånt.
sen tog vi en låååång promenad (måste träna mina 'födningsmuskler' haha) sen till willys & köpte massa gott! :) sen så kom vi hem & laddade ner en film och spelade kort. sen la vi oss i sängen och såg film och åt godis.
idag så vaknade vi vid 10 ungefär & anton testade sin julklapp som inte funkade till hans mobil (ett par hörlurar) så jag fixade mig sen gick vi ner till stan & bytte dom. köpte också en julklapp till charlotte.
och sen gick jag t mammas jobb och anton till bussen. kommer sakna min lilla älskling, vi träffas inte förrens på lördag.
bild från igår när vi va ute och gick. älskar dig min baby ♥
/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0