EN DAG KVAR

till julaftooon, wiie.. längtar!
jag har fått för mig ngn konstig jävla sak, att jag ska öppna alla mina julklappar på julafton, har fått några före av samanta, pappa irma & sarah, ida, farmor & farfar & så ska jag byta med rebecka therese & charlotte idag.
men tänker inte öppna dom förrens imorgon, haha. DET ÄR DET FÖRSTA JAG KOMMER GÖRA NÄR JAG VAKNAR! :D
iaf, idag skall jag träffa therese rebecka ronjah & charlotte och byta julklappar :)
och sen ska jag ut och äta med mamma & hennes kompisar för cilla fyller år, grattis!
IMORGON är det julafton, kan ni fucking fatta det?!?!?!?!?! oomg, jag kan inte fatta att det här året har gått så sjuuukt fort! och fortare går det tills mina bebisar kommer också, får fan panik.. börjar bli nervös nu, haha.
ha en bra dag!
puss amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0