yesterday was a crazy night

hola! :)
var med gustav först i nordergravar, sen gick vi till lusthuset till ronjah therese och nora & chillade med dom. :')
sen kom ronja persson o hennes kompis kattis men dom gick igen.. haha!
när vi hade suttit där ett tag kom vakterna för det stängde, och vi gick sen gick vi tillbaka till lusthuset igen.
men nora & ronjah vågade inte. så nu var det bara ja therese och gurra, sen så skulle vi t nordergravar,
då kom ungdomsgruppen så therese försvann.. dom ringde min mamma och sa att ja hade druckit hahahah!
men de va lugnt ;) sen kom griffin, jag och gurra skulle träffa han så vi 3 gick till nordergravar, fick dricka och
röka vattenpipa (med hash i typ HAHA fast jag rökte inte).
Sen blev vi bjudna på fest i bingeby av tanja mattsson, men vi kunde inte gå dit för mamma skulle hämta oss. så
vi följde griffin till stan sen gick vi och väntade på mamma vid åhlensparkeringen, träffade ungdomsgruppen igen och min kusin elias :) sen åkte jag och gustav hem & åt och sov haha ;)
han ligger ännu och sover, han åker idag :( på natten, så han ska va hos mig lääänge.
fyfan, jag kmr sakna honom ♥♥
men hade bra!

puss amanda

Kommentarer
Postat av: Gjermundkaja

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2012-06-28 @ 07:01:20
URL: http://gjermundkaja.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0