wiseman

igår var vi vid slite, det var ganska tråkigt tyckte jag, eftersom jag var nykter.. haha :)
men var med samanta therese charlotte rebecka. Först förfest hos steffi elr vad hon heter med hennes kompis och vi och johanna. Sen försvann steffi hennes kompis och johanna i slite typ när vi åkte karusellen. Haha!
Sen gick vi med några killar till grillplatsen vid stranden, mysigt :)
det hände typ inte så mkt, mer än att rebecka & charlotte försvann och var borta typ hela kvällen, hehe.
sen tappade jag bort therese och samanta, så jag ringde charlotte & gick till dom. sen hämtade min mamma mig. Och vi skulle skjussa rebecka hem och precis innan hon går in i bilen så spyr hon, haha gulle xD ♥

ikv ska jag till tofta, tråååkigt :(
men skriver senare, i think.
lyssnar på en så sjukt skön låt nu :D



puss amanda ♥

Kommentarer
Postat av: Annica

riktigt fin blogg. ;D

2010-08-28 @ 18:32:23
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Stefananastasia

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-06-24 @ 11:28:00
URL: http://stefananastasia.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0