weekend

hejhej :)
i fredags var jag med charlotte rebecka och samanta, nicenice.
först var det bara jag och säämi, sen så gick vi på en båt där de va några stockholmskillar som bjöd oss på cider. sen började jag och samanta och bråka ;) haha..
ah. de va typ de ända som hände, träffade 18 st randoms :D

igår sov jag hos gurra, vi grillade och ja somnade klockan NIO :o för hade sjuukt ont i magen.
gurra gick typ och la sig vid ett, sen vaknade hos han idag och såg gossip girl :)
nu är jag med gurra hemma hos mig i tofta.
imorgon ska ja till stan och träffa therese som kmr hem från stockholm :D
men nu ska vi till affären, såå..
catch yah later :)


haha samanta och jag, innan vi började bråka. ngn som jobbade på gatuköket vid hamnen som tog bilden xD

puss amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0