tatuering

hejhej!
jag och mamma var på elgiganten och köpte singstar :D
pratar i tele nu med en full therese, haha ♥ gullunge!
ska se på ngt dansprogram nu vid åtta, :)
jag ska tatuera mig snart har jag tänkt..
vill skriva "carpe diem quam minimum credula postero" som är latin & betyder "fånga dagen, lita ej på morgondagen" i ljumsken. sjukt snyggt & coolt tycker jag!
såhär ungefär vill jag att den ska se ut:

jag är käääääääääääääääääääääääääääääär! så jävla snyggt ♥♥♥


2 av mammas tatueringar, fina va? :)
den första är ett kinesiskt tecken som står för tiger tror jag.
och den andra är ett A och ett I, som står för mig (amanda) och min syster ida.

pusss amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0