talking 2 myself.




alltså, hur fan kan man säga att man älskar en person, och sen 2 timmar
senare bli tillsammans med en annan? hur fan kan man vilja ha sex
med någon annan (mig) än sin egen jävla tjej?! hur fan kan du inte
svara i telefonen när jag ringer, och det var upptaget först, så försök inte.
hur fan kan man ens vara så jävla falsk och säga "kom upp till mig,
du kan sova hos mig, så kan vi ligga och pussas du och jag" vad förväntar
du dig, att du jag och **a ska ha trekant, eller vad äre? alltså, nu tänker
jag inte bara på mig själv och hur jag känner, utan tänk på ida.. din nya
flickvän, hur kan du liksom ens tänka tanken att ringa en annan tjej.
och eftersom jag också varit din flickvän, så vet jag hur det känns.
du klarar inte att ha ett förhållande sötnos, hur mkt du än vill bara slänga
dig in i ett nytt förhållande, så vill jag varna både dig & din tjej (som verkar
ganska överkänslig, vilket hon kmr ha problem med längre fram i erat förhållande).
Du berättade för mig imorse att du hade varit på rave inatt, och att **a var sur
för du egentligen skulle till henne "men du bryr dig inte", såg sen att hon hade skrivit
på sin facebook. "händer det här igen, så är det över föralltid" något sånt..
Om jag känner dig rätt, så kommer det hända igen, hon kmr bli dissad för festkvällar
med dina kompisar. Och vet du, jag blev van att tillslut alltid väljas i andra hand
i vårat förhållande. När du väl dumpade mig för andra gången så sa jag till dig
att jag skulle ta bort ditt nummer, och aldrig mer höra av dig.
Jag ångrar att jag inte gjorde det, och jag ångrar att vi ens snackat i telefonen efter
du dumpade mig. Alltså, när j*ll* dumpade mig så blev han tillsammans med sin tjej
6 dagar efter. och du blev tsm med **a 9 dagar efter du gjorde slut. assoo.. ja vet
faktiskt inte riktigt om jag ens pallar va din kompis, för när du snackar med mig så
försöker du liksom ännu göra mig svartsjuk "jag ska fixa sliiiceee ikv!" asso..
jag bryr mig ännu fattar du väl?! för jag älskar ju fortfarande dig, och jag slutar inte
älska ngn, eller går inte vidare på ungefär en vecka.
Hoppas du får det bra, peace. ♥

/a





förlåt, hehe. var lite sur igår bara.
men du är faktiskt en av världens snällaste killar, och vi kanske bara
ska vara kompisar. För vi har ju fett roligt med varandra, haha. :) elleeer?
fast vi skämms över varann. som när du gick runt på stan och pratade snusk
med nicken :o eller när jag stannade bussen på fel ställe när vi skulle till mitt jobb.
hahahahaha ♥, jag älskar dig verkligen! men vi kanske inte är gjorda för att ha ett förhållande.
utan vi är made 4 bed & friends ;) haha, kidding... not. men iaf, hoppas du får det bra med **a,
och jag är bara glad för eran skull :D pussssssss på dej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0