samma test som samanta

tar bort frågorna jag inte fattar, haha. ;)

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: glad, ledsen, kissnödig, uttråkad.
Favoritgodis: surt! :)
Är det nåt du absolut inte äter: korv
Kläder just nu: leggings, linne, tröja, trosor, bh, strumpor.
Musik just nu: stockholmssyndromet
Vad sa du senast: "vad sa du senast" läser frågorna högt för mig själv. HAHA gud :D
Sommarplaner: sommaren är slut
Fisk eller badkruka: fisk :o
Saft eller alkohol: fjortis samanta! saft. ♥
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: sol ofc! :)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: cigg&tändare, 2 kompisar.
Spelar du nåt instrument: gitarr
Morgon- eller nattmänniska: båda ;o
Sparare eller slösare: slösare garanterat!
Bästa film: har ingen speciell.
Tror på liv på andra planeter: säkert.
Kommer du ihåg din första kärlek: min riktiga, ja.
Älskar du henne/honom fortfarande: ja :)
Har du några homosexuella vänner: nej tyvärr! vill ha en bögkompis :D 
Tror du på mirakel: yes
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja, det är klart.
Ser du på kärleken som ett misstag: ibland, fast nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 :)
bio eller promenad: bio? haha
Är du kittlig: jag? aldrig ;)
Snarkar du? ja tror det, haha.
Stjärntecken? lejon! ;)
Rädd för insekter? det är äckligt.
Äckligaste insekten: ååååh!! sånhär äcklig helikopter-fluga (haha?) åååh ja hatar :'(
Största svaghet: svettlukt, riktigt äckligt..  typ R-style.
det här är jag bra på: skämma ut mig på fyllan
Bästa bok? jaduuu, i taket lyser stjärnorna.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? trolla
Vad vill du jobba som? veenäääää 
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? nejjjj
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? ska pierca genitualen ;) & tatuera mig i ljumsken & handleden.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) mitt rum är väl typ mittemellan heheee
Gungar du på stolen? nej jag hoppar i sängen
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? inte för en miljon, eller jo kanske, men aldrig i mina vildaste tankar.
Vilken hand håller du gaffeln i ? haha, har suttit och tänkt ett tag kmr inte ihåg men vänster tror jag.
Är du rädd för blod? men nääeeej, vi tjejer får faktiskt mens.
Saltar du på maten? nepp, grandyyyyystyyleeeeeee
Gillar du att sjunga? ja, speciellt när jag är dragen.
Anser du att du är stark? ja, när det väl gäller hahah!
Brukar du sola? när det är sol. ska börja sola solarium snart :)
Vad gör du om du får hicka? säger "hör, jag har fått hicka...*väntar*" då kmr den inte.
Röker du? jaahhhhhhä
Snusar du? nej blä
Använder du knark? hallå vem gör inte?
Kaffe, te eller inget? inget, varm dricka är ganska äckligt.
Har du en besatthet? cigaretter


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0