Samanta

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: choklad tror jag haha
Är det nåt du absolut inte äter: lever, uuh :S
Kläder just nu: Leggings, linne & en långarmad tröja
Musik just nu: Follow me down
Vad sa du senast: maten står i micron till min bror haha
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
Fattar inte riktigt frågan, men antar att det byter vilken tid jag skulle vilja leva i? Så hmm, FRAMTIDEN :D
Sommarplaner: Sommaren e slut om 2 dagar :'(
Fisk eller badkruka: Fisk hahaha
Saft eller alkohol: dum fråga? alkohol ofc
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Sol och varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: någon snygg kille, cigg + tändare & sprit
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: nattmännsika
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: just nu är de last song! skitbra!
Tror på liv på andra planeter: yes, Aliens ?
Kommer du ihåg din första kärlek: hehehee jo
Älskar du henne/honom fortfarande: nej jag gick på dagis :D han e ful nu
Har du några homosexuella vänner: nope,
Tror du på mirakel: ja kan väl alltid hända
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: nej
Ser du dig själv som tolerant mot andra: knepiga ord i den här grejen fattar inte vad det betyder ^^
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 7, de är mitt lyckotal :D
bio eller promenad: Palla gå -.- bio :)!
Är du kittlig: hemligt :D!
Snarkar du? haha ja xD
Stjärntecken? Tvilling
Rädd för insekter? vissa
Äckligaste insekten: Spindlar
Största svaghet: har inga sånna ;)
det här är jag bra på: Daaaah allt!
Bästa bok? böcker? skojjar du?
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
flyga
Vad vill du jobba som? kändisfotograf (Y) 
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza :)
Skriver du dagbok? bloggen är väl som en dagbok fast utan för personliga saker?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? oj, ska pierca naveln och tunga, och tatuera mig på handleden, midjan, och sen på foten tror jag :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) haha kan stolt säga att mitt rum ännu är rent! :D och klart de är frächare med städat
Gungar du på stolen? u know me 2 well!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? japp!
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? det beror på vem som blöder haha, men annars nej
Saltar du på maten? viss mat, ja
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör :)
Anser du att du är stark? som fan! typ som pippi
Brukar du sola? Ja, men inte nu på ett bra tag
Vad gör du om du får hicka? håller andan 20 sekunder och sen sväjer jag två gånger :)
Röker du? jupp
Snusar du? Nej
Använder du knark? haha jo :D:D:D
Kaffe, te eller inget? te är min drog
Har du en besatthet? flera stycken

Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

Hej!

Jo jag har bara haft en bra helg..

Idag har jag dansat och i morse åkte älsklingen iväg för att studera på annan ort i ett år så är lite ledsen.. själv då?

2010-08-22 @ 20:40:22
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0