oj 200 år senare..

hej guys.
jag har varit i stockholm, därför jag inte kunnat elr haft tid till att blogga :)
jag orkar inte säga allt jag har gjort men kan nämna några saker jag hann med.

* shoppat i 6 timmar
* blivit dumpad
* haft försoningssex
* gått av på fel station
* gått vilse i upplands väsby
* sett paow, gaybloggen & rosanna.
* åkt till djurgården för att gå på grönan, ångra oss, äta sen tillbaka till centrum.
* träffat kompisar från gotland (nathalie & oliwia)
* haft filmkväll
* fått skrattanfall varje gång vi skulle betala i en affär.
* träffat gurras kompisar
* spytt

och massa massa mer ;D

det var kul i sthlm, och ja.. min pojkvän dumpade mig första natten jag var där, men shit.. life goes on. Haha, han har ändå en annan tjej, men ändå så har han kallat mig älskling osv dom senaste dygnen.
jag älskar honom och hoppas han får det bra :) och vi är fortfarande kompisar perfekt! ♥

bilder på vad jag har köpt kommer sen, jag kan säga att jag har köpt 3 armband med typ 6 armband i varje, 3 öronhängen, ett halsband, en klocka, & 9 olika klädesplagg.

puss amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0