gossips

Samanta, therese, rebecka & charlotte (tror inte ronjah läser bloggen)
från och med nu är X min pojkvän.

VEET NI?
om ni går in och kollar på X's facebook, så har hans förra tjej skrivit
"de känns så jävla skönt att snacka med dig igen & idag när vi prata. saknar dig plutten"
(gurra snacka med henne på fyllan)
så har nicken gillat det, elvira har skrivit "vafan gillar han det för" x's kompis har skrivit
"i wanna know what love is" elvira "we alredy know what love is in this case" :@@
ja va skitledsen igår, och sen åkte ja hem till gurra och pratade med han, och han ba
"vi är bara kompisar" osv osv.. men vafan, han kmr inte till gotland förrens i september,
hur jävla mkt kan inte hända på 2 månader, när hon är KÄR i han, hon ringde han typ 5 gånger
igår också men han klickade. Och vad fan ska ja göra?
ska jag dumpa han?
han har också lovat att det ska stå att han har ett förhållande med MIG på facebook,
och skriva till henne att han bara vill vara kompisar för han gillar mig.
Så, vad tkr ni ja ska göra? det är fett jobbigt. även om han gör allt det som han säger
så kmr ju dom träffas det vet jag! och elvira och HON kmr göra allt för att dom ska hålla på.
han berättade också för mig att han har varit otrogen med mitt största hatobjekt som börjar på S.
och hennes kompis, han strulade med dom förra veckan på "sanning eller konka".
iof har ja också gjort de men ändå!
HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP MIG!!!!!!!

/amanda


Kommentarer
Postat av: ella grön

haha snälla, kallar du mig fetto? jag tar inte ens åt mig av det du säger, kommer aldrig göra det heller.

2010-08-06 @ 11:42:24
URL: http://ellagron.blogg.se/
Postat av: ella grön

HAHA snälla, vem av oss är fet? inte jag iallafall! säg hur mycket du vill att jag är fet, men jag kommer aldrig ta åt mig och jag vet att jag är smal, tjockis!!

2010-08-06 @ 11:43:27
URL: http://ellagron.blogg.se/
Postat av: Charlotte! :)

<3

2010-08-29 @ 18:33:52
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0