ett jävla tjat!

haha asså Bertil på mitt jobb tjatar 100 gånger om dagen om rökning, att jag ska sluta, varför jag röker? om jag tycker det är gott? om jag blir lungn av att röka? om jag tycker om mitt liv xD för jag tydligen gör allt för att korta ner de? hur mycket det kostar? hur mycket jag röker? osv osv..

när man var liten va man dum och testade sen blev det så jävla "coolt" ett tag sen blev man fast i skiten, nej det är inte gott man samtidigt kan jag inte säga att det är äckligt.. då hade jag gjort allt för att sluta, och ja klart man känner ett lung haha, and yes jag älskar mitt liv men herrgud man lever en gång! och det kostar ju olika vad man nu vill ha för cigg haha där har du svaren Bertil! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0