Bbb = norrköping, varför inte nnn? :)

Haha har fått en ny kommentar :

Postat av: bbb

haha ni tror ju seriöst att ni kommer bli nästa kissie! hoppas "negern" får tag på er. lovar att då äre många som blir glad :).. no sad faces. haha ni är dom fetaste jag sett ;) hoppas livet leker för er. P-U-S-S :D:D:D:D:D:D

2010-08-11 @ 20:25:21

Seriöst jag tycker allvarligt att du e grymt feg, haha varför inte skriva ut ditt namn?
och plus att om du bor i norrköping. Va tror du att vi ska göra? haha tööönt -.-'

oh nej vi tror inte att vi är nästa kissie, vi vet att vi är nästa..
haha sötnos jag tappade mitt careface, kan du plocka upp de?
LIVET LEKER NÄR MAN ST
EKER TÖÖÖÖÖÖÖNT :D
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0