hos charlotte

hejsan
är hemma hos challe med ronjah,
vi har kollat teeeve, och nu flög de ner en spiderman strumpa i min skjärt. :( abboo kyss min skoooee brooshaaander fråne n annan maandeer. haha lol.
iaf, nu lånar ronjah min mascara, skämt osido.. (hahahahah)

nej, men ska va seriös.
Idag va ja i skolan, tråkigt som vanligt..
Sen slutade vi klockan tio i 3, och då gick ja och ronjah ner på stan snabbt och kollade på röda läppstift :P sen gick vi hem till charlotte, och har varit här sen dess, ronjah ska ner t solberga badet och träna sina biceps, härligt!! Ronjah ska gå ner t badet snart, och charlotte ska fixa sig, sen ska vi gå och kolla på henne, tror jag. Och sen typ dra hit igen, eller hem t mig. vi pallar inte vara på stan, de är så tråkigt :)

Så, skriver senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0