Godmorgon, GodMiddag,Gokväll, Godnatt

Haha Förlåt för den Grrrymt dåliga uppdateringen idag ''/

GodMorgon! Vaknade klockan halv tio först för att pappa kom in så en jävla idiot och skulle dammsuga mitt rum!
Fick totally damp på han då! så han gick ut igen så jag somnade om till klockan halv tre typ ^^

GodMiddag! Jag har typ städat mitt rum och faktiskt ätit idag! jaaaa jag åt påsk mat :D Hehe inte så mycket men ändå nånting   :)

GodKväll! Träffade Charlotte och Mikaela vi var på stan ett litet tag och sprang ifrån massa killar som gick bakom oss haha, Sen skulle jag och Charlotte gå uppåt då fick vi sällskap av en kille som hette Gustav tror jag, Ytterst trevlig ;) !

GodNatt! Aaah tänkte gå och lägga mig nu :) Och jag lovar min uppdatering kommer vara bättre imorgon!
Pussar Samanta!


Kommentarer
Postat av: bexx

SV: Tack så jätte mycket & Detsamma!=)

Glad Påsk!!

2010-04-03 @ 11:07:13
URL: http://yourbexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0