2 månader

kass uppdatering, jag vet..
Men i söndags så sov jag hos Ronjah, vi gjorde fruktsallad & kollade på film och pratade :)
Åkte tillbaka t stan med henne typ vid 11 igår, och vi gick till södervärn och kollade på när våran klass spelade innebandy, dom förlorade alla matcher utom en, för den matchen kom inte motståndar laget, hah!
Sen cyklade vi på en tandemcykel 4 personer t stan, och ronjah tog bussen hem.
Och igår var det min och älsklings 2 månadersdag, så han kom hem t mig, så kollade vi på tv med mami hah
och sen gick vi och la oss, och pratade typ i flera timmar, kunde inte sova.. för börjar bli sjuk igen :(
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, ska nog bara va hemma, tror jag.. skönt!

Skriver senare,

puss
/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0