MÅNDAG

Igår var jag med therese samanta rebecka och miia. Dom kom hem till mig men miia åkte hem sen. Sen så såg S T A R på twilight.. igen xD Den är så bra ! Iaf, sen duschade jag och fixade mig och sen samanta och sen rebecka. Sen sminkade alla sig o sådär, sen gick vi till stan för vi skulle kolla på raketer på öster. Men när vi började gå så skjöt dom alla :( så vi gick över en "gräsmatta" för vi skulle komma fram fortare, men de va typ gägga som man sjönk ner i så alla sprang över den och skrek hahahahahahah.
Samanta ligger inne i mitt rum och sover, ja ska kolla på alla paradise hotel-avsnitt jag har missat nu på datan.

Hade bra ! :D


Kommentarer
Postat av: matilda

Något kul som händer denna vecka? :)

2009-11-30 @ 12:04:51
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Sv: Har haft kursprov i ma b. vad händer själv?

2009-12-02 @ 17:41:00
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: tönt

vad är det äckliga på tanden?

2009-12-02 @ 19:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0