dagen

Amanda kom till min skola och va med på min sista lektion som
va konstrution, allt blev mycket roligare när hon kom och höll
mig sällskap :), Sen efter så gick vi till stan, där träffade vi charlotte,
Ronjah, Mikaela och therese (som vi va med) annars träffade vi massa andra folk oxå,
Te.x Strå som fyller fjorton idag, GRATTIS ÄLSKLING :)♥ faan va alla ska fylla
år, Haha.. Ahja jag har precis ätit mat, det blev makaroner & köttbullar
Haha en älskad klassiker ;D ska väl ringa amanda snart.. inatt ska hon sova hos mig
sen ska hon med mig i skolan imorgon hela dagen för hon är ledig den
lyckoungen :p, Haha



                          





 

Kommentarer
Postat av: Josefine

fan va gott haha

2009-11-17 @ 22:39:11
URL: http://josefinenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0