Över 12? :o

Haha känns som att jag tappat bort tiderna totalt! Kom hem precis skulle vara hemma vid ett, Så jag
tänkte att jag kommit tidigt och skulle vara stolt över mig själv men då ligger pappa och sover :o, Haha han
ska hålla pingisläger imorgon så det är nog därför han sover nu men iaf, Idag har jag varit med Therese hela dagen lång :), sov hos henne igår sen va vi uppe till typ 5 och sov till tre ^^, sen hade vi bråttom för vi skulle till stan och köpa kläder till nyåår, Vi har likadana :), kom inte tills tan förrens typ 5 så vi hade brååttom, Men jaaaa imorgon ska vi kolla på skor, sen ska vi köpa ******* för det smäller det Amanda ;), jag vet att du vill veta vad det är men.. :D inte sprit om du tror det Hahaa Pussar

                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0