JUL LOOOV!


fan va skönt seriöst! slippa skolan tidiga morgonar
jobbiga dagar efter helgen längtan till helgen,
Alla jobbiga ämnen osv..... Guud va skönt
vår avslutning idag va ju inte direkt den bästa..!
Först skulle vi gå ner till en ruin lyssna på sång
(svinkallt!) sen kom tomten haha ;), Han finns!
Delade ut julklappar med rim på jag hade då gjort
rimmet på vårat eftersom jag är så jävla bra, haha
nej men jag var klar med alla ämnen så fick jag den
uppgiften sen fick jag gå hem :),
Rimmet:
Snövit och de sju dvärgarna til skolan gick
lära sig massa teknik av Anna de fick,
Dvärgen johan slogs var da´
Dvärgen Tarre åt alltid chokla´
Dvärgen Kevin alltid vid datorn satt
Även dvärgen Thord från dag till natt
Dvärgen Oliver på lektionen sussade
Dvärgen Linus alltid johan pussade
Sen kom dvärgen filip och det blev kul
Sen sa alla God Juuuul! :D


Bra va? ;) pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0