h e l g e n ♥

Så skriver nu va som har hänt i helgen,

Fredag: Linn fyllde år hade byggdegårdsfest i stenkyrka, Vi va där och det var inte så mycke folk där, Fick en ny kompis som heter Ronja, Hon va jätte snäll så hände det massor massor grejer HAHA ;), Men i can't tell you everything riight? :), Jaja sen åker jag och therese in till stan Amanda ringer och berättar att hon och rebecka sitter på Akuten, Dom fick iden att bli blodsystrar och skärde varann i Handen, Amanda skärde jätte hårt på rebecka så hon fick ett jack och har sytt 8 stygn, Men aaah, Sen i stan så var jag och therese hemma hos jimmy med massa folk ocå, SKIT KUL!

Och nu

Lördag: Dont remember everything men vi drack nånstans sen sprang vi runt  och blablabla, Sen går Amanda hem. Jag och therese vill ha ut henne så vi knackade på hennes fönster sen kom hennes mamma och sa att hon sov men så fick vi komma in och dricka läsk och äta chips HAHA Sen blev det massa knas hon ville skjussa oss och vi ville inte men  tillslut blev det som det blev och vi satt i bilen hoppade ur i farten och sprang t Amanda :) Sen imorse när vi vaknade så visste Amanda inte att vi var där men vi hade ju sovit där hela tiiiden :), Men ska duscha nu pussssss


                                Jag och Amanda 


Ronja, Jag vet itne va killen heter :p, Amanda, Linn Rebecka
Sara annika tror jag hon heter och strå :),


                                     Jag och Ronja

Haha therese brukar aldrig vilja va med på bild, ;), Men men
på bilden är tompa Therese och hon annika igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0