Fem år senare..

Nejmen typ, vi har väldigt dålig uppdatering i bloggen, förlåt sötnosar.
Men ska nu försöka skriva om alla dagar vi har missat :)

Fredag:
Hos Simon och hade kul :D, Jag Samanta Miia Therese Moa Simon Anton Simons syster och massa random's. Det var kul, ännu roligare sen. Men strå och jag åkte hem vid tolv sen kom therese HAHA! <3

Lördag:
Jag Samanta och Therese satt hemma vid mig och drack vin och åt godis chips och popkorn hhihi, sen sov alla hära med. =)

Söndag:
Typ ingenting hände, va med Samanta och Therese och hade kul, as usual.

Måndag (igår):
Gick till skolan ett litet tag, kände mig sjukt dålig så gick hem. Sen kom Therese Samanta och Rebecka till mig. Vi lagade mat sen och spelade kotten och sånt :P <33

Så nu är det tisdag, jag är fortfarande sjuk. Har skitont i magen o sådär.. inte kul :(
men hoppas ni får en bra dag idag jag skriver senare.

Puss babes.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej hopp, sorry för sent svar. Nu är jag hemma från Göteborg och bilder ligger uppe på bloggen. Hoppas du haft en bra helg!?

2009-12-08 @ 11:42:37
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: jennie♥

krya på dig!



om du orkar får du gärna gå in & rösta på mig som veckans blogg hos frida..

http://fridasjoblom.blogg.se/2009/december/finalisterna-i-veckans-blogg-1.html

jag är nummer tre, det skulle betyda sjukt mkt!



puss♥

2009-12-08 @ 16:31:51
URL: http://jenniiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0